FIREMNÍ IDENTITA A BARVY
![Nahled](/data/reference/dpp/barvy.png)
Wireframes
Kolegové začali analýzou současné prezentace Dopravního podniku. Mým úkolem bylo jejich výstupy zapracovat do nového rozložení stránek tak, aby jednoduše a přehledně navedly návštěvníky ke všem hledaným informacím. Výsledkem byl drátěný prototyp s více než 50 provázanými stránkami.
![Nahled](/data/reference/dpp/wf-hp.jpg)
DESIGN WEBU
Na řadu přišla také nová grafická podoba. Zastaralý web nahradil modernější design s důrazem na jednoduchost a přehlednost pro cílovou skupinu návštěvníků.
![Nahled](/data/reference/dpp/hp.jpg)
![Nahled](/data/reference/dpp/jizdni-rady.jpg)
![Nahled](/data/reference/dpp/jizdne.jpg)
![Nahled](/data/reference/dpp/stav-vytahu.jpg)
DESIGN PRO MOBILY
Při navrhování wireframes i grafiky jsem vždy současně pracovala i na vzhledu pro mobilní zařízení.
![Nahled](/data/reference/dpp/mobil-hp.jpg)
![Nahled](/data/reference/dpp/mobil-vypis.jpg)
![Nahled](/data/reference/dpp/mobil-detail.jpg)
Jak nový web přivedli k životu kolegové z PragueBest si můžete prohlédnout na www.dpp.cz